з 10:00 до 22:00 без вихідних

Правила повернення та обміну

Правила повернення та обміну – https://asics.pl.ua


Ми прагнемо, щоб ваші покупки на сайті https://asics.pl.ua приносили лише задоволення. Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви можете повернути або обміняти його відповідно до цих правил та чинного законодавства України. Ознайомтеся з умовами нижче.


1. Загальні умови


1.1. Повернення або обмін товару можливий протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики та оригінальна упаковка.
1.2. Повернення та обмін здійснюються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
1.3. Витрати на доставку при поверненні чи обміні оплачує покупець, якщо інше не передбачено умовами акції чи домовленістю з Адміністрацією.


2. Умови для повернення товару


2.1. Ви можете повернути товар, якщо:


  • він не був у використанні (немає слідів носіння, потертостей, запахів тощо);
  • збережено всі бирки, етикетки та упаковку;
  • у вас є документ, що підтверджує покупку (електронне підтвердження замовлення).
    2.2. Товар, який має дефекти, виявлені після покупки (виробничий брак), підлягає обміну або поверненню за наш рахунок після підтвердження дефекту.

3. Процедура повернення


3.1. Зв’яжіться з нашою службою підтримки через email або телефон, вказані в розділі "Контакти", протягом 14 днів з моменту отримання товару. Повідомте номер замовлення та причину повернення.
3.2. Надішліть товар разом із заповненою заявою на повернення (форму надасть наша підтримка) на адресу, яку вкажуть наші менеджери. Рекомендуємо скористатися службою доставки з можливістю відстеження.
3.3. Після отримання та перевірки товару ми повернемо вам кошти протягом 10 робочих днів на вказані вами реквізити або запропонуємо обмін на інший товар.


4. Процедура обміну


4.1. Якщо ви хочете обміняти товар (наприклад, на інший розмір чи модель), повідомте про це нашу службу підтримки. Ми перевіримо наявність потрібного товару на складі.
4.2. Надішліть товар, який не підійшов, за процедурою, описаною в п. 3.2. Після отримання ми відправимо вам новий товар протягом 3 робочих днів, якщо він є в наявності.
4.3. Якщо бажаного товару немає в наявності, ви можете обрати іншу модель або отримати повернення коштів.


5. Винятки


5.1. Поверненню та обміну не підлягають товари, які:


  • були у вжитку або втратили товарний вигляд;
  • були виготовлені чи модифіковані на індивідуальне замовлення покупця;
  • належать до категорій, що не підлягають поверненню за законодавством (наприклад, шкарпетки чи інші предмети особистої гігієни, якщо упаковка була відкрита).

6. Повернення коштів


6.1. Кошти повертаються тим самим способом, яким була здійснена оплата (на картку, банківський рахунок тощо), якщо інше не погоджено з покупцем.
6.2. Термін повернення коштів – до 10 робочих днів з моменту отримання та перевірки поверненого товару.


7. Вирішення спірних ситуацій


7.1. Якщо у вас виникли питання чи претензії щодо повернення або обміну, звертайтеся до нас через розділ "Контакти". Ми прагнемо вирішувати всі питання оперативно та у ваших інтересах.
7.2. У разі виникнення спору, який не вдається врегулювати шляхом переговорів, він підлягає розгляду відповідно до законодавства України.


працюємо з 10:00 до 21:00 без вихідних

Маєте питання?
Звʼяжіться з нами